Το βράδυ της Παρασκευής για ακόμη μια φορά, τα ζευγάρια του J2US έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προσπαθώντας να διεκδικήσουν μια θέση στην επόμενη φάση. Τα δυο ζευγάρια που συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη βαθμολογία ήταν η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου με τον Χρήστο Ζώτο και ο Ορφέας Παπαδόπουλος με την Άρτεμις Ματαφιά με τους δεύτερους να είναι εκείνους που τελικά είδαν την πόρτα της εξόδου. Την έξοδό του από το show το ζευγάρι αποφάσισε να την κάνει με τον καλύτερο τρόπο και συγκεκριμένα ερμηνεύοντας το «Φεύγω» της Χαρούλας Αλεξίου. About Post Author Στάθης Παπούλιας Δημοσιογράφος See author's posts Post navigation Ανδρέας Μικρούτσικος: Επιστρέφει στην τηλεόραση – Η αποκάλυψη του γιου του Αυτός είναι ο λόγος που ο Μιχάλης Μαρίνος αποχωρεί από το «Έλα στη θέση μου»