Το θέατρο ΕΚΑΤΗ της Βαλεντίνης Λουρμπά κι η ιστορία του

Το θέατρο Εκατη βρίσκεται στην πλατεία Κυψέλης και ιδρύθηκε το 2007 απο την Βαλεντίνη Λουρμπά η οποία και το διευθύνει.

Στόχος του είναι η ποιότητα και το υψηλό επίπεδο των παραστάσεων. Όραμά του είναι η ανάδειξη της ευφυίας, το μεγέθοs των μεγάλων κλασσικών και το δέος που τους ακολουθεί. Το θέατρο Εκάτη έχει θητεία στο κλασικό ρεπερτόριο και βασίζεται στην δύναμη και την ακτινοβολια που εκπέμπουν οι μεγάλοι κλασικοί χωρίς να αλλοιώνει και να επεμβαίνει με εντυπωσιασμούς και καινοτομίες στην δύναμή και το κύρος τους.

Πρεσβεύει τον σεβασμό στην ακρίβεια και την επιρροή που παράγει το άρτιο, το δομημένο, το βαθύ και το σπουδαίο που επιβάλλεται με την μεγαλοσύνη του. Το θέατρο Εκάτη επιμένει σε δυσκολους καιρούς να είναι οπαδός των μεγάλων συγγραφέων και να γοητεύεται απο την απολυταρχία και την ποίησή τους.

Έργα που έχουν παρουσιασθεί είναι: Ο “Παρίας” του Αύγουστου Στριντμπεργκ”, ”Φθόνος Mοτσαρτ Σαλιερι” του Πούσκιν , δραματοποιημένη ποίηση του Γιώργου Χρονά ”Τα μαύρα Τακούνια”, ”Τα μονόπραχτα του ‘Αντον Τσέχωφ”, “Η πιο δυνατή ” του Αύγουστου Στρίντμπεργκ, ”Δανειστές” του Αύγουστου Στριντμπεργκ. ”Ο χορός του θανάτου ” του Αύγουστου Στρίντμπεργκ, “Το γράμμα μιας άγνωστης ” του Στέφαν Τσβάιχ ,”Βρυκόλακες” του Ερρίκου ́’Ιψεν.” Η Αγριόπαπια ” του Ερρίκου Ίψεν ,”Το Κουκλόσπιτο” του Ερρίκου Ιψεν ”Τα Στηρίγματα τηs κοινωνίας” του Ερρίκου Ίψεν, “Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί” του Ερρίκου Ίψεν, ” Μπερλιμπίν και Μπελίσα” του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα , το μέγιστο κείμενο “Η Γυναίκα της Ζάκυθος” του Διoνύσιου Σολωμού ”Η κυρά της θάλασσας” του Ερρίκου ‘Ιψεν, δραματοποιήση του μυθιστορήματος το “βάρος του σώματος ” του φώτη καγγελάρη ,”Αρχιμάστορας Σόλνες” του Ερρικου Ίψεν.

Το θέατρο Εκάτη δουλεύει για τον πολιτισμό και για την εξυψωση του θεατρικoύ ιδεώδους, είναι ένα στολίδι για την κυψέλη χωρητικότητας 80 θέσεων με όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις με άδεια θεάτρου και θέλγεται να ξετυλίγει και να διεισδύει στα σπουδαία κλασσικά κείμενα. ” Με την ομάδα των επαγγελματιών και ικανών ηθοποιών του θεάτρου Εκάτη”, πάλι θα αναλύσουμε, και με ενδελέχεια θα εισδύσουμε στο ζωτικό ψεύδος , στα Ιψενικά τρίγωνα, στην χαμέρπεια , στην φθορά, στην κατ’ επίφαση ηθική, στην κληρονομικότητα, στην αναζήτηση του ιδεώδους, χαρακτηριστικά των έργων των μεγάλων δραματουργών και ποιητων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *