Φέτος υποδύομαι την Αρχοντία στους παλαιστές του Στρατή Καρρά αγάπησα πολύ την Αρχοντία γιατί είναι μία γυναίκα χήρα ζει με την κόρη της Αντιγόνη και την αδερφή της Ρόζα.

Είναι πολύ εργατικη, παλεύει για το μεροκάματο, ράβει τέντες . Η Αρχοντία είναι μία καταπιεσμένη γυναίκα.

Ο γάμος της άσχημος γιατί ο άντρας της είχε και ερωμένη. Λέει κάποια στιγμή στην κόρη της ο πατέρας σου ηθελε δύο γυναίκες ο πατέρας σου είχε δύο γυναίκες και εγώ είχα μόνον την αλληλογραφία με τον Εγνατη. Για να ξεφύγει από την καταπίεση που ένιωθε από τον άντρα της έγραφε γράμματα με όλες τις λεπτομέρειες της ζωής της στον Εγνατη και μετά από πολλά χρόνια εμφανίζεται ο Εγνάτης ο πρώτος παλαιστής.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Η αρχοντιά έχει εναποθέσει όλο της το μέλλον πάνω του, πιστεύει ότι θα βγει από το αδιέξοδο της φτώχειας, από το αδιέξοδο της εγκλωβισμένης γυναίκας και θα έχει ένα πιο ωραίο μέλλον ζει με με την Ελπίδα ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες στη ζωή της.

Το όνειρό της καταρρίπτεται γιατί ο Εγνατης δεν είναι έτσι όπως τον περίμενε ή όπως το φανταζόταν. Μέσα από το κείμενο βλέπουμε τη θέση της γυναίκας από το 1970 μέχρι τώρα.

Δεν ξέρω κατά πόσο έχει αλλάξει Αν κρίνω από τις γυναικοκτονιες της τελευταίας περιόδου νομίζω ότι η γυναίκα και στη σημερινή κοινωνία δεν είναι χειραφετημένη όσο θα έπρεπε δεν έχει τα ίδια δικαιώματα με τον άντρα και οι οικονομικοί λόγοι πολλές φορές την αναγκάζουν να μένει σε μία σχέση συμβατική.

Οσο προχωράει η παράσταση η ηρωίδα μας ενώ περιμένει έναν άνθρωπο που θα τη σώσει σιγά-σιγά έρχονται άλλοι τρεις με το ίδιο όνομα Εγνατης της λέει ο καθένας ότι όνομαζεται.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Όλοι είναι παλαιστές. Καταπατούν το σπίτι των τριών γυναικών καταπατούν τα όνειρα και τις ελπίδες και την Ελευθερία τους.

Η Αρχοντία δυστυχώς παραμένει εγκλωβισμένη μέσα στο αδιέξοδο των συνθηκών.

Η τελευταία που πιστεύει ότι όλες της οι ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο καταρρέουν είναι η Αρχοντία μία ελληνίδα γυναίκα που έχει κοινές αναφορές με όλες τις γυναίκες του κόσμου.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Συντελεστές

Συγγραφέας: ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΑΡΡΑΣ
Σκηνοθεσία: ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Σκηνογραφία-Ενδυματολογία: ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΚΑΡΔΑΡΑ
Μουσική: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ
Εισηγητής Δραματολογίας: ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτισμοί ΡΙΖΟΣ ΤΣΙΓΑΡΗΣ
Βοηθός σκηνοθέτη ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Διανομή
Εγνάτης: ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΟΓΚΑΣ
Αρχοντία: ΜΑΙΡΗ ΡΑΖΗ
Καζανόβας: ΚΩΣΤΑΣ ΔΑΡΛΑΣΗΣ
Ρόζα: ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΛΑΚΑΤΕ
Αμφορέας: ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΙΩΓΑΣ
Αντιγόνη: ΕΛΕΝΗ ΚΕΡΟΛΑΡΗ

Άλλοι συνεργάτες

Υπεύθυνη επικοινωνίας: ΜΑΡΙΚΑ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ
Φωτογράφηση παράστασης: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ηλεκτρολόγος: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΑΣ
Κατασκευή Σκηνικού: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛAΛΟΥΔΑΚΗΣ
Διαχείριση Social Media: ΤΖΕΝΗ ΜΑΥΡΙΚΑΚΗ
Δημιουργικό: ΣΟΦΙΑ ΚΟΛΥΜΠΑ
Ραφή Κουστουμιών: ΜΑΡΙΑ ΓΕΜΕΛΑ
Κομμώσεις: ΝΙΚΟΛΑΣ ΧΙΩΤΗΣ

Το έργο «ΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΕΣ» του Στρατή Καρρά αποτελεί έργο ορόσημο για την Ελληνική αλλά και διεθνή πραγματικότητα. Ο λαός που ποτέ δεν έπαψε να ελπίζει, να μοχθεί, να καταστρέφεται και να διατηρείται στον χρόνο. Η κοινωνική μας πυραμίδα είναι το έναυσμα του συγγραφέα ώστε να μας παρουσιάσει χωρίς σχήματα λόγου , χωρίς μεταφορές αυτό που όλοι ξέρουμε και αγνοούμε. Το πολιτικό «παραμύθι» που θρέφει συστηματικά τη λαϊκή συνείδηση.

Θέατρο Πρόβα

Ο πολιτιστικός οργανισμός «Πρόβα» ιδρύθηκε το 1984 και στεγάζεται στο διώροφο νεοκλασικό της οδού Αχαρνών και Ηπείρου 39. Το Θέατρο «Πρόβα», από την έναρξη της λειτουργίας του μέχρι σήμερα, συμμετείχε σε τέσσερα διεθνή φεστιβάλ θεάτρου και παρουσίασε 65 έργα στην Παιδική, Πειραματική και Κεντρική Σκηνή του.
Η «Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή Η Πρόβα», στα 15 χρόνια δραστηριότητάς της έλαβε μέρος σε δυο Διεθνή Φεστιβάλ Δραματικών Σχολών και τιμήθηκε με πέντε βραβεία, που αποτελούν ξεχωριστή αναγνώριση της εκπαιδευτικής δουλειάς της Σχολής.
Η «Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή Η Πρόβα», το «Θεατρικό Εργαστήρι Για Παιδιά», και η διοργάνωση εκδηλώσεων, γιορτών και γενεθλίων, ξεκίνησαν το 2000.

Leave a Reply

Your email address will not be published.