Η Μάρω Κοντού, μια από τις εμβληματικές φιγούρες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, μίλησε για την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει σήμερα όσον αφορά τη σύνταξή της και τα έσοδα από τις επαναλήψεις των αγαπημένων ταινιών στις οποίες πρωταγωνίστησε.
Μάρω Κοντού: Τα Χρήματα από τη Σύνταξη και τις Επαναλήψεις
«Ύστερα από τόσα χρόνια δουλειάς, ζω αυτή τη στιγμή με μία σύνταξη που ήταν 800 ευρώ και ο κύριος Τσίπρας την έκανε 715. Το μόνο περιουσιακό μου στοιχείο είναι το σπίτι που ζω. Δεν έχω ούτε αυτοκίνητο, ούτε οικόπεδα, ούτε αποταμιεύσεις στο εξωτερικό, ούτε βέβαια στο εσωτερικό», τόνισε η αγαπημένη ηθοποιός.
«Δύο φορές το χρόνο παίρνω δικαιώματα από την προβολή των ταινιών που έχω κάνει, που με το ζόρι φτάνουν τα 1.000 – 1.200 ευρώ. Αν εγώ παίρνω αυτά τα χρήματα που είχα πρωταγωνιστικούς ρόλους σε τόσες ταινίες, μπορείς να φανταστείς τι παίρνουν αυτοί που έπαιζαν δεύτερους και τρίτους ρόλους. Τι να λέμε. Τα φέρνω δύσκολα βόλτα».
Σκουρόχρωμο νυφικό, γίγας φιόγκος στο κεφάλι και γάντια: Η Μάρω Κοντού νύφη, 64 χρόνια πριν, στον γάμο με τον Καρύδη
Η Μάρω Κοντού, μια από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου, έχει αφιερώσει πάνω από 60 χρόνια στην τέχνη της, τιμώντας την με το έργο και τη δραστηριότητά της. Μέχρι σήμερα, έχει αναλάβει πρωταγωνιστικούς ρόλους σε περισσότερες από 60 ταινίες, καθώς και σε περισσότερα από 90 θεατρικά έργα, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή της στον καλλιτεχνικό τομέα.
Μάρω Κοντού: Μια Εμβληματική Παρουσία στο Ελληνικό Θέατρο και Κινηματογράφο
Ο πιο αναγνωρίσιμος ρόλος της έρχεται από την εμβληματική ταινία «Η δε Γυνή να Φοβείται τον Άνδρα», που κυκλοφόρησε το 1965. Σε αυτήν, συνεργάστηκε με τον Γιώργο Κωνσταντίνου, υποδυόμενοι το ζεύγος Κοκοβίκου, το οποίο έχει καταγραφεί ως ένα από τα πιο εμβληματικά ζευγάρια του ελληνικού κινηματογράφου. Η συνεργασία της με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα σε 13 ταινίες αποτέλεσε επίσης ένα σημαντικό κεφάλαιο στην καριέρα της, αφήνοντας ανεξίτηλο στίγμα στον ελληνικό κινηματογράφο.
Στον τομέα της προσωπικής της ζωής, η Μάρω Κοντού έχει κάνει δύο γάμους. Ο πρώτος γάμος της πραγματοποιήθηκε με τον διευθυντή φωτογραφίας, Αριστείδη Καρύδη Φουκς, ενώ ο δεύτερος ήταν με τον διαφημιστή Γιώργο Δόξα, γιο του λογοτέχνη και ποιητή Τάκη Δόξα.
Μια πρόσφατη ανάρτηση από το «Elenas Diary Blog» στο Instagram παρουσίασε μια φωτογραφία από τον πρώτο της γάμο, στην οποία η Μάρω Κοντού εμφανίζεται ντυμένη νύφη, αποτυπώνοντας μια όμορφη στιγμή από την ιδιαίτερη αυτή περίοδο της ζωής της
Δείτε την σχετική ανάρτηση στο Instagram:
Στη λεζάντα της φωτογραφίας σημειώνεται: «Η Μάρω Κοντού την ημέρα του γάμου της με τον Ελληνογερμανό κινηματογραφιστή Αριστείδη Καρύδη-Φουκς (αριστερά), τον Ιανουάριο του 1960: «Πιστεύω ότι ο πιο δυνατός μου έρωτας, που με πόνεσε κιόλας, ήταν με τον Αριστείδη Καρύδη-Φουκς” είχε δηλώσει η ηθοποιός σε συνέντευξη της. Η γνωριμία και ο δρόμος προς το γάμο ήταν επεισοδιακή: “Έκανε μία δήθεν απόπειρα αυτοκτονίας και το έφαγα το παραμυθάκι εγώ κι έτσι παντρευτήκαμε. Η μαμά με είχε φροντίσει με ένα συνοικέσιο με έναν εφοπλιστή και μην έχοντας ακόμη ούτε ερωτευτεί είπα ναι. Στο τελευταίο γύρισμα γίνεται ένα τραπέζι από την παραγωγή, είμαστε όλοι και είναι απέναντί μου ο Καρύδης και μου πετάει σποράκια από πεπόνι. Απαντάω κι εγώ με τα σποράκια και μετά σταματάει, δεν μου δίνει σημασία. Έρχεται στο αυτί μου και μου λέει “εγώ με αρραβωνιασμένες δεν φλερτάρω. Και όπως δεν τον θέλω καθόλου αυτόν που έχω αρραβωνιαστεί, κι εκείνο το βράδυ έγινε ηλεκτρισμός, κάνω έτσι εγώ, πετάω τη βέρα, δίπλα η θάλασσα, και λέω “τώρα δεν είμαι”. Αυτό ήταν!” Ο γάμος όμως δεν κράτησε. “Στα 7 χρόνια ο άντρας μου άρχισε να ξενοβλέπει, εγώ το μυρίστηκα και δεν μου άρεσε. Το κερατάκι μου το έχω φάει. Και νομίζω ότι είναι δεδομένο. Το άλλο πρόσωπο ήταν πολύ διάσημο, αλλά δεν ήταν αυτή η αιτία. Πρώτα είχαμε χαθεί και μετά έγινε αυτή η συνάντηση της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τον άντρα μου, που ήταν μόνοι τους επί 40 μέρες και γύριζαν μια ταινία. Ήταν η στιγμή να το διαλύσουμε. Βγάλτε το πια αυτό που το μασάνε σε κάθε συνέντευξη. “Χώρισες γιατί στον πήρε η Αλίκη”. Καμία γυναίκα δεν παίρνει κανέναν άντρα από κανένα σπίτι, όταν ήδη το σπίτι δεν είναι έτοιμο να διαλυθεί».