Πώς οδηγός ταξί χρέωνε παραπάνω τους πελάτες και κανείς δεν το καταλάβαινε;

Η χρέωση σε ένα ταξί είναι λίγο -πολύ γνωστή, αναλόγως την απόσταση αλλά και την ώρα, αν δηλαδή, χρεώνεται ως διπλή βάρδια ή όχι. Πώς ένας οδηγός χρέωνε περισσότερο τους πελάτες χωρίς κανείς να το καταλάβει;

Και η αλήθεια είναι πως η πρώτη σκέψη που μας πέρασε απ’ το μυαλό ήταν… «να ήταν μόνο ένας»! Αλλά πολλοί φοβόμαστε πως κυκλοφορούν κι άλλοι εκεί έξω. Η χρέωση σε ένα ταξί ορισμένες φορές είναι μεγαλύτερη αλλά τι κάνουμε για αυτό; Από ποιον ζητάμε τα «ρέστα»; Ή έστω την απόδειξη;

Συγκεκριμένα, στην Αττική συνελήφθη 47χρονος ελληνικής καταγωγής οδηγός ταξί για παραβίαση των προϋποθέσεων επιβατικών μεταφορών και για επέμβαση στην ταμειακή μηχανή και στο ταξίμετρο.

Συγκεκριμένα, ο συλληφθείς εντοπίσθηκε να εξαπατά επιβάτες κατά την μεταφορά τους, προκειμένου να εισπράττει από αυτούς παραπάνω κόμιστρο από το νόμιμο με τους συγκεκριμένους τρόπους.

Πώς η χρέωση σε ένα ταξί μπορεί να αυξηθεί «μαγικά»; Διάβασε τους παρακάτω τρόπους που χρησιμοποιούσε ο 47χρονος και δώσε περισσότερη προσοχή και εσύ ως πελάτης την επόμενη φορά:

  • Απευθείας είσπραξη κομίστρου πέραν του νομίμου (υπερβολικό κόμιστρο)
  • Επέμβαση στο ταξίμετρο και θέση αυτού σε διπλή ταρίφα, έχοντας τοποθετήσει μαύρη αυτοκόλλητη ταινία στο σημείο εμφάνισης της σχετικής ένδειξης αυτής, προκειμένου να μην είναι εμφανής
  • Επιλογή μεγαλύτερης διαδρομής (διενέργεια “κύκλου”), αντί της συντομότερης διαδρομής
  • Παροχή πολλαπλής μίσθωσης
  • Επέμβαση στη συσκευή του ταξιμέτρου και στην ταμειακή μηχανή, προκειμένου να μην εκδίδονται νόμιμες φορολογικές αποδείξεις για τις διενεργηθείσες επιβατικές μεταφορές

Πηγή:ipop.gr

About Post Author

+ There are no comments

Add yours