Λαμπερή πρεμιέρα για την όπερα “Αϊντα”, του Βέρντι, στη Λυρική Σκηνή στην Αθήνα. Την ορχήστρα διευθύνει ο αρχιμουσικός Ανδρέας Παρίδης, ενώ τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Ντέλα Πέργκολα.

Η αίθουσα κατάμεστη και όλοι ντυμένοι με σμόκιν και τουαλέτες, αφού η παρουσία του τότε βασιλικού ζεύγους Παύλου και Φρειδερίκης επιβάλλει αυστηρό πρωτόκολο. Πρωθυπουργός είναι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, που φυσικά παρευρίσκεται στο κοσμικό γεγονός, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Αμαλία Μεγαπάνου. Το παρόν δίνει όλος ο πολιτικός και επιχειρηματικός κόσμος.

   

Το ρεπορτάζ καλύπτει το περιοδικό “Εικόνες” και είναι χαρακτηριστική η εισαγωγή στο κείμενο.

“Η πρώτη πράξη άρχισε με μια έκπληξη. Ο τενόρος Λοφορέζε, από την πρώτη στιγμή, από το περιώνυμο “Τσελέστε Αϊντα”, απεδείχθη ότι είχε ίσως φήμην, αλλά…μετρίαν μόνον φωνήν. Ευτυχώς,όμως, η έκπληξη δεν είχε άλλην οδυνηρή συνέχεια” και πιο κάτω “Εκείνος όμως που εγοήτευσε και που ανεπιφύλατα κοινό και κριτικοί τον ανεγνώρισαν ήταν ο βαρύτονος της “Σκάλας του Μιλάνου” Ντίνο Ντόντι. Αυτός μάλιστα! Και μόνον η παρουσία του δικαιολογούσε την τιμή του εισιτηρίου.”

Το χαρακτηριστικό είναι πως επειδή τα σκηνικά ήταν τεράστια και έπρεπε να αλλάζουν γίνονταν πολύ μεγάλα διαλλείματα, της τάξης των 30 λεπτών, με αποτέλεσμα τα διαλλείματα συνολικά να διαρκέσουν 1 ώρα και 15′!!! Φυσικά, όπως σημειώνει οι ρεπόρτερ, αυτό άρεσε ιδιαιτέρως στις κοσμικές κυρίες που μπορούσαν να βγουν στο φουαγιέ και να συνομιλήσουν, να θαυμάσουν και να θαυμαστούν.

  

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours