ΔΙΕΘΝΗΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Η Samira Nasr είναι η νέα Editor in Chief του αμερικανικού Harper’s Bazaar

Spread the love

H Hearst Magazines ανακοίνωσε επίσημα πως η Samira Nasr θα είναι η νέα editor in chief του αμερικανικού Harper’s BAZAAR και πλέον θα είναι υπεύθυνη τόσο για την έντυπη, όσο και για την ηλεκτρονική έκδοση του ιστορικού τίτλου. Την ανακοίνωση έκαναν ο CEO της εταιρείας Steven R. Swartz και ο πρόεδρος Troy Young. Η Nasr θα αναφέρεται στην Chief Content Officer της Hearst, Kate Lewis και αναλαμβάνει τα καθήκοντά της στις 6 Ιουλίου. Πρόκειται για την πρώτη μαύρη editor in chief στην ιστορία του περιοδικού που μετράει πλέον 153 χρόνια.

“Η μόδα και το BAZAAR είναι συνώνυμες έννοιες. Είναι τεράστιο προσόν το να σου εμπιστεύονται μια τόσο πλούσια κληρονομιά για να περάσει σε νέα εποχή –μία εποχή πολύχρωμη, inclusive που γιορτάζει την ομορφιά της μόδας σε κάθε πλατφόρμα- κρατώντας βέβαια την παράδοση της υψηλής και καινοτόμας τέχνης και του υπέροχου στιλ που το κοινό του BAZAAR αγαπάει τόσο πολύ. Το πιο ωραίο πράγμα του να δουλεύεις στα περιοδικά είναι η ομαδική δουλειά αλλά και το ότι φτιάχνεις μία κοινότητα. Ανυπομονώ να ξεκινήσω” είπε η Samira Nasr μόλις έγινε γνωστή η νέα της θέση.

Μέχρι τώρα ήταν η executive fashion director του Vanity Fair, όπου είχε στην ευθύνη της όλη τη μόδα και το αντίστοιχο περιεχόμενο. Ανάμεσα σ’ αυτά που έχει κάνει βρίσκονται και κάποια iconic εξώφυλλα όπως αυτό του 25ου ετήσιου τεύχος Hollywood, του spring style τεύχους με την Lupita Nyong’o και του τεύχους του Μαΐου του 2019 με τη Nicole Kidman.

“Το Harper’s BAZAAR είναι ένα κυρίαρχο αμερικανικό fashion brand με μία άποψη που έχει τεράστια επιρροή τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο” εξηγεί o Young. “Η σημαντική φωνή της Samiraa θα βοηθήσει στο να εξελίξουμε τo brand που απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς του χώρου.”

Η Nasr επιστρέφει “στο σπίτι της” καθώς έχει ξανασυνεργαστεί με την Hearst Magazines ως fashion director του ELLE, όπου έμεινε για πέντε χρόνια. Πριν από αυτό ήταν fashion director στο InStyle. Εκτός από τις συνεργασίες της με κορυφαία περιοδικά, η Nasr έχει επιμεληθεί το styling σε καμπάνιες πολλών σημαντικών brands, σε μόδα και ομορφιά, ανάμεσα στα οποία οι Laura Mercier, Tiffany & Co., Tory Burch, Estée Lauder, L’Oréal, Clarins και πολλά άλλα. Ξεκίνησε την καριέρα της σαν βοηθός της Grace Coddington, που ήταν creative director της Vogue, μόλις πήρε το πτυχίο της στη δημοσιογραφία από το New York University.

“Το BAZAAR παρουσίαζε πάντα τη μόδα μέσα από μια μοναδική ματιά, έξυπνη, ζωντανή και γεμάτη λατρεία. Αυτές οι λέξεις περιγράφουν τέλεια και τη Samira, που καταλαβαίνει και αγαπάει τον κόσμο της μόδας αλλά ταυτόχρονα έχει μια μοντέρνα και ξεχωριστή οπτική” λέει η Lewis. “Καταλαβαίνει τη γυναίκα BAZAAR, γιατί είναι γυναίκα BAZAAR: παθιασμένη με τη μόδα, την κουλτούρα και τα ζητήματα που έχουν σημασία σήμερα. Ξέρω ότι θα φέρει κάτι μαγικό εδώ.

Η Nasr έχει γεννηθεί στο Μόντρεαλ, στον Καναδά, και τώρα ζει με το γιο της στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης. Στο μήνυμα που μοιράστηκε η ίδια αλλά και ο επίσημος λογαριασμός του Instagram του Harper’s BAZAAR στο Instagram τόνισε την καταγωγή της αλλά και το ότι έχει σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους ανθρώπους που έχουν φωνή που πρέπει να ακουστεί.

Πηγή:harpersbazaar.gr

Comment here

shares