Η Amazon έχει αναλάβει τις on line πωλήσεις, κάνει ήδη θραύση σε βίντεο και κανάλι

Ορμητική εισβολή στη βιομηχανία της ομορφιάς από το ποπ είδωλο και ηθοποιό Lady Gaga. Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων διασημοτήτων που επηρεάζουν τα πλήθη με τη δουλειά και το στυλ τους, λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών, τη Haus Beauty.Το νέο brand μάλιστα δεν θα ντεμπουτάρει στα καταστήματα, αλλά στον online κολοσσό Amazon. Πάντα εκκεντρική και κάτοχος Οσκαρ, η Gaga πρωτοστατεί ήδη σε βίντεο, μακιγιαρισμένη «ακραία» από τα προιόντα της: το τολμηρό eyeliner,  οι  γκλίτερ σκιές και το σκούρο κραγιόν  μεταμορφώνουν την ίδια και τα μοντέλα της, κορίτσια και αγόρια με αισθητική drag queen. Ουδείς άλλωστε περίμενε να προτείνει μακιγιάζ συμβατικό…

Haus Beauty: Η Lady Gaga λανσάρει το δικό της brand ομορφιάς με το γκλίτερ σε πρώτο πλάνο

Θυμίζουμε πως δεν πρόκειται για την πρώτη της beauty απόπειρα, αφού λάνσαρε το δικό της άρωμα, το Fame, το 2012, ενώ παράλληλα συνεργάζεται με τα MAC Cosmetics στα κραγιόν Viva Glam.

Πώληση και διανομή της σειράς Haus Beauty  αναμένεται να ξεκινήσουν σε εννέα χώρες από τον Σεπτέμβριο, όπως έγραψε το BBC. ΗΠΑ, Βρετανία, Ιαπωνία, Γαλλία και Γερμανία αδημονούν. Oι Ελληνίδες μπορούν κάνουν τις αγορές τους από οποιοδήποτε από τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά σημεία πώλησης της εταιρείας του Τζεφ Μπέζος. Όπως δήλωσε η τραγουδίστρια:  «Η συμφωνία με το Amazon ήταν τόσο υπέροχη, ακριβώς επειδή ήταν άμεση και έδειξαν ότι έχουν εμπιστοσύνη σε αυτό  που έχω ήδη δημιουργήσει. Ηταν μία συμφωνία για να αλλάξουμε τον κόσμο με την ομορφιά. Θέλω όλοι, όπως συμβαίνει με τη μουσική μου να έχουν άμεση πρόσβαση».  Τις συσκευασίες της «Haus Laboratories» έχει επιμεληθεί η Lightspeed Ventures Partners, η οποία έχει δημιουργήσει και τα κουτιά της μάρκας «goop» της Γκουίνεθ Πάλτροου.  Το τελευταίο διάστημα κανάλι στο YouTube, που ονομάζεται «Haus Laboratories», που προβάλλει ένα σχετικό βίντεο «πνιγμένο» στα στρας…

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours