Στο Mega θα παραμείνει και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν η Σίσσυ Χρηστίδου. Ο σταθμός εξέδωσε πριν από λίγο ανακοίνωση, με την οποία γνωστοποιεί την ανανέωση της συνεργασίας με την παρουσιάστρια. Η ανακοίνωση: Το MEGA με μεγάλη χαρά ανανεώνει τη συνεργασία του με τη Σίσσυ Χρηστίδου. Η δημοφιλής παρουσιάστρια που άλλαξε τα Σαββατοκύριακά μας μέσα από την πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή της «Χαμογέλα και πάλι!» θα συνεχίσει να μοιράζει το πιο εγκάρδιο χαμόγελο της ελληνικής τηλεόρασης. Η Σίσσυ Χρηστίδου ανήκει στο δυναμικό του MEGA από το 2021 και έχει καταφέρει να συνδυάσει πολύ εύστοχα την ψυχαγωγία με την ενημέρωση, αγγίζοντας με προσοχή και ευαισθησία πολλά φλέγοντα θέματα της επικαιρότητας. Έχει αποδείξει ότι ασχολείται σε βάθος με ζητήματα που απασχολούν την κοινή γνώμη και τα αναδεικνύει βασισμένη στη σωστή έρευνα της δημοσιογραφικής της ομάδας, δείχνοντας εμπιστοσύνη και σεβασμό στους συνεργάτες της. Με πηγαίο χιούμορ, έξυπνο σχολιασμό, μοναδική άνεση στις συνεντεύξεις, καλά αντανακλαστικά και ένα από τα πιο φωτογενή πρόσωπα της μικρής οθόνης, η Σίσσυ Χρηστίδου συνεχίζει να ανήκει στο δυναμικό του MEGA. About Post Author Ελένη Γεωργάτου See author's posts Post navigation Σασμός: Το τρέιλερ του 3ου κύκλου – Ο Επίλογος Ελισάβετ Μουτάφη για «Το Προξενιό της Ιουλίας»: Είναι μία συγκλονιστική ιστορία με φοβερές ανατροπές