Νέο συνδρομητικό πακέτο, το οποίο θα είναι πιο φθηνό από τα υπάρχοντα και θα έχει διαφημίσεις, θα λανσάρει το Netflix.

Την είδηση μετέδωσε το The Hollywood Reporter, αναφέροντας ότι ο συν-διευθύνων σύμβουλος της δημοφιλούς πλατφόρμας, Ted Sarandos, επιβεβαίωσε την είδηση την περασμένη Πέμπτη στο φεστιβάλ Cannes Lions.

«Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών, οι οποίοι μας λένε ότι το Netflix είναι πολύ ακριβό και δεν τους πειράζει αν έχει διαφημίσεις. Θα προσθέσουμε ένα tier με διαφημίσεις. Γι’ αυτούς που λένε “Γεια, θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ με διαφημίσεις”», ανέφερε.

Ο Sarandos επιβεβαίωσε ότι οι συνδρομές χωρίς διαφημίσεις θα παραμείνουν για τους πελάτες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές (παρόμοια με το μοντέλο του Hulu).

Οι διαφημίσεις σε μία πιο φθηνή συνδρομή φαίνεται πως είναι μονόδρομος για την υπηρεσία, που έχασε 200.000 συνδρομητές σε τρεις μήνες και ανακοίνωσε πως απέλυσε περίπου 300 υπαλλήλους πριν από λίγες ημέρες.

«Ενώ συνεχίζουμε να επενδύουμε σημαντικά στην επιχείρηση, κάναμε αυτές τις προσαρμογές, ώστε το κόστος μας να αυξάνεται σύμφωνα με την πιο αργή αύξηση των εσόδων μας. Είμαστε ευγνώμονες για όλα όσα έχουν κάνει για το Netflix και εργαζόμαστε σκληρά για να τους υποστηρίξουμε σε αυτή τη δύσκολη μετάβαση».

Μέχρι στιγμής πάντως, η πλατφόρμα δεν έχει αποκαλύψει τις νέες τιμές για τις συνδρομές με τις διαφημίσεις.

Πηγή:topontiki.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author