Σημαντική ανάπτυξη επιδεικνύουν οι υπηρεσίες ηλεκτρονικής
παραγγελίας και παράδοσης στο σπίτι των μεγάλων σούπερ μάρκετ.
Η αλυσίδα Σκλαβενίτης μειώνει δραστικά τους χρόνους παράδοσης
στην Αττική, εγκαινιάζοντας το νέο ehub (αποθηκευτικό κέντρο για
την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών) στην Κάτω Κηφισιά
καλύπτοντας τα βορειανατολικά προάστια και τις γύρω περιοχές.
Πρόκειται για το τέταρτο και μεγαλύτερο «σκοτεινό κατάστημα»
του ομίλου στην Αττική, το οποίο, έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί
περί τις 2.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες ημερησίως. Έτσι ο χρόνος
παράδοσης που συγκυριακά είχε φτάσει έως και τις 6 ημέρες στην
Αττική, τώρα «κατεβαίνει» λίγες ώρες.
Πέραν του νέου e-hub στη Κηφισιά, υπενθυμίζεται πως για την
εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών του eMarket, η αλυσίδα
διαθέτει ένα ακόμη υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα
στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, ενώ σε Πάτρα και
Λάρισα όπου ο όμιλος έχει επεκτείνει το ηλεκτρονικό του κατάστημα
οι ψηφιακές παραγγελίες εξυπηρετούνται μέσω των τοπικών
hypermarket.
Για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος η
αλυσίδα περιλαμβάνεται τη δημιουργία νέων e-hubs για την καλύτερη
και αμεσότερη εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και η περαιτέρω
ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω διεύρυνσης των διαθέσιμων
κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω επέκτασης του σε νέες
περιοχές.
Την ίδια ώρα, τη δημιουργία dark store στην Αθήνα έχει δρομολογήσει
και η Μασούτης (Μεταμόρφωση). Η Wolt Market, προχωρά στην
αυτόνομη επέκταση όμως, παράλληλα και ανεξάρτητα με την
πλατφόρμα διανομής φαγητού Wolt και σήμερα διαθέτει 5 dark stores
στην Αθήνα, 2 στη Θεσσαλονίκη και 1 στην Πάτρα, ενώ θα ανοίξει και
ακόμη ένα στη Ν. Ιωνία.
Στην επόμενη διετία δύο νέα αποθηκευτικά
κέντρα σε Αττική και Θεσσαλονίκη σχεδιάζει και η ΑΒ Βασιλόπουλος
αντίστοιχα με αυτό που διαθέτει στου Ρέντη.
Πηγή:infocom.gr