Η Liquid Media, στα πλαίσια της στρατηγικής της για την δημιουργία πρωτοποριακών projects, λανσάρει το GWomen, το πρώτο online project αφιερωμένο αποκλειστικά στον γυναικείο αθλητισμό, όπου αθλήτριες και γυναικείες ομάδες από όλα τα σπορ θα αναδεικνύονται σε ένα premium digital περιβάλλον.
Το GWomen φιλοδοξεί να φωτίσει τις ιστορίες κάθε αθλήτριας, τις εμπειρίες που την καθόρισαν, τις στιγμές της απόλυτης δόξας και όλες εκείνες τις λεπτομέρεις που συνοδεύουν ένα ταξίδι με «όχημα» τον αθλητισμό και τον πρωταθλητισμό.
Το GWomen θέλει να δώσει φωνή σε όλα τα αθλήματα ανεξαιρέτως, να συστήσει τα Wonder Girls τους – τη νέα γενιά αθλητριών, να ανασύρει από τη μνήμη όλες τις εκπροσώπους του που έγραψαν ιστορία. Και να αγαπηθεί από τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες όπως αγαπήθηκε από τις πρώτες 23 φιλοξενούμενές του, 23 γυναίκες του αθλητισμού που φωτογραφήθηκαν για πρώτη φορά όλες μαζί, στον φακό της Ιωάννας Τζετζούμη και το υποδέχτηκαν με θέρμη και ενθουσιασμό.
Όπως αναφέρει και ο Παναγιώτης Γεωργόπουλος, CEO της Liquid Media: “ Ο γυναικείος αθλητισμός πλέον έχει όνομα και χώρο προβολής και αυτό είναι το GWomen. Είναι η αρχή μιας μεγάλης πρωτοβουλίας για την στήριξη και την ανάδειξη του γυναικείου αθλητισμού της χώρα και υποσχόμαστε να βάλουμε τα δυνατά μας για τα μέγιστα αποτελέσματα”.
Από την πλευρά του ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης, διευθυντής του gazzetta αναφέρει χαρακτηριστικά: “Το κορυφαίο αθλητικό ΜΜΕ της χώρας και θέλει και οφείλει και μπορεί να ασχοληθεί με μεγαλύτερη προσήλωση και σαφήνεια με τον γυναικείο αθλητισμό. Η σύνδεση «αθλητικό site» και «γυναικείος αθλητισμός» είναι πια άμεση. Το GW δεν είναι εδώ για τα ωραία πρόσωπα και τα ωραία σώματα των αθλητριών. Είναι εδώ για να ακούσει, να μάθει, να αναδείξει και να είναι δίπλα στην προσπάθεια των αθλητών, των προπονητριών/προπονητών και των οικογενειών τους απέναντι στη διάκριση. Για να συνθέσει και να υποδείξει. Τελικά, για να κάνει το αυτονόητο όπως οφείλει ένα ΜΜΕ σε όλους τους τομείς. Ελπίδα μας ότι θα το κάνουμε τόσο καλά ώστε ο αθλητικός κόσμος να το αγκαλιάσει. Με την, πρόσθετη, υπόσχεση ότι αυτή τη φορά Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, έτσι ώστε αυτή η προσπάθεια να φτάσει παντού και να «ακούσει» τον παλμό του γυναικείου αθλητισμού.»
Το design και το development υλοποιήθηκαν από την Liquid Media.
+ There are no comments
Add yours