Ανάμεσα στις υποψήφιες για το φετινό βραβείο «Μελίνα Μερκούρη», Ελίζα Σκολίδη, Αναστασία Ραφαέλα Κονίδη, Νατάσα Εξηνταβελώνη και Μαίρη Μηνά, η τελευταία ήταν η νικήτρια του βραβείου. Η Μαίρη Μηνά παρέλαβε τη χρυσή καρφίτσα της αείμνηστης Μελίνας, από την περσινή νικήτρια Ελίνα Ρίζου. Αναδείχθηκε νικήτρια για το υποκριτικό της ταλέντο στην παράσταση «Ο Άσχημος» του Marius Von Mayenburg σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου. Στο πλευρό της, ο σύντροφός της, και ηθοποιός, Μιχάλης Σαράντης, με τον οποίο έχουν αποκτήσει μαζί μία κόρη. Στην ίδια βραδιά, πραγματοποιήθηκε και η απονομή του βραβείου «Δημήτρης Χορν» για τη σεζόν 2023-2024. Νικητής αναδείχθηκε ο Γιάννης Τσουμαράκης για την παράσταση «Κασέτα» της Λούλας Αναγνωστάκη, σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη, στο θέατρο Σταθμός. About Post Author Μιράντα Σπυρίδη See author's posts Post navigation Δάφνη Λαμπρόγιαννη για Σπύρο Παπαδόπουλο: Μου είπε σκάσε, νόμιζα ότι θα με χτυπούσε Βάνα Μπάρμπα: Το πρώτο βίντεο της μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο