LIFE & STYLEΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Όταν ο Λυμπέρης νόμιζε ότι έγινε (faux) Ωνάσης: Πλειστηριασμός για το σπίτι (με την πισίνα των 100 τμ) στο Κεφαλάρι από 10 πιστωτές

Το 2009 ο τζίρος της επιχείρησης του άγγιξε τα 80 εκατ. ευρώ. Ένα χρόνο νωρίτερα, δηλαδή το 2008,  είχε ολοκληρώσει την κατασκευή ενός σπιτιού στο Κεφαλάρι 970 τμ με πισίνα 100 τμ.  Στο σπίτι αυτό, στον ακάλυπτο χώρο και παραπλεύρως της πισίνας, υπάρχει ακόμα και κεραμοσκεπές κτίσμα επιφάνειας περίπου 88,00 τμ, το οποίο χρησιμοποιείται σαν χώρος ξεκούρασης λουομένων. 

Σήμερα όμως, 10 χρόνια μετά, τον Αντώνη Λυμπέρη (ή «Φωνάση» όπως τον φώναζαν οι εργαζόμενοι του από το faux Ωνάσης) τον «κυνηγάνε» τουλάχιστον 10 πιστωτές. Δηλαδή δύο τράπεζες (Eurobank και Alpha Bank), σχεδόν ολόκληρο το Δημόσιο και ένα φυσικό πρόσωπο. 

Και για να εισπράξουν κάποια από τα χρέη του, η Eurobank βγάζει το εμβληματικό σπίτι του στο Κεφαλάρι σε πλειστηριασμό, λίγο πριν από τα Χριστούγεννα. Για την ακρίβεια στις  13 Δεκεμβρίου του 2019. 

Αυτό το σπίτι των 970 τμ, με την πισίνα των 100 τμ που βρίσκεται σε ένα οικόπεδο 2.300 τμ. Η τιμή του; Περίπου 3.830.000 εκατ. ευρώ όταν προ 2 ετών οι τράπεζες το είχαν εκτιμήσει περίπου 4,3 εκατ ευρώ. 

Αυτό το σπίτι, σύμφωνα με τις περιγραφές, διαμορφώνεται ως εξής: 

Α) ΥΠΟΓΕΙΟ: έχει επιφάνεια 122,55 τ.μ. με χρήση χώρου στάθμευσης (ενιαίος χώρος), με δύο ράμπες εισόδου προς την οδό Ξενίας και λεβητοστάσιο και σκάλα επικοινωνίας με τους υπόλοιπους ορόφους της οικοδομής + 44,38 τ.μ. με χρήση βοηθητικών χώρων και επιπλέον 15,38 τ.μ. αυθαίρετη επέκταση (1,20X12,82 – είσοδοι χώρου στάθμευσης). Συνολική επιφάνεια υπογείου με βοηθητικές χρήσεις: 182,31τ.μ. 

Β) ΙΣΟΓΕΙΟ: έχει επιφάνεια 397,90τ.μ. με χρήση κατοικίας + 25,20 τ.μ. ανοιχτούς Η/Χ + χώρο γυμναστηρίου (στη θέση της πέργκολας-μετατροπή σε κλειστό χώρο) επιφάνειας 45,90τ.μ. Το ισόγειο επιπλέον του γυμναστηρίου αποτελείται από δύο χώρους σαλονιού με τζάκια, τραπεζαρίες, κουζίνα με καθιστικό και αποθήκη τροφίμων, χώρο πλυντηρίου, δύο δωμάτια υπηρεσίας με wc, χωλ με γκαρνταρόμπα και WC, καθώς και σκάλα επικοινωνίας με τους υπόλοιπους ορόφους. Συνολική επιφάνεια ισογείου της μονοκατοικίας 443,80τ.μ.+ 25,20τ.μ. ανοιχτοί Η/Χ. 

Γ) Α’ ΟΡΟΦΟΣ: έχει επιφάνεια 344,45τ.μ. με χρήση κατοικίας + 26,89τ.μ. ανοιχτούς Η/Χ. Αποτελείται από το κύριο υπνοδωμάτιο που έχει dressing room και λουτρό, πέντε ακόμα υπνοδωμάτια, τρία λουτρά, σκάλα επικοινωνίας με τους υπόλοιπους ορόφους, διάδρομο, ημιυπαίθριο χώρο και δύο εξώστες προς τον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου. Συνολική επιφάνεια Α’ ορόφου της μονοκατοικίας 344,45τ.μ.+ 26,89 τ.μ. ανοιχτοί Η/Χ. 

Στον ακάλυπτο χώρο και παραπλεύρως της πισίνας υπάρχει κεραμοσκεπές κτίσμα επιφάνειας περίπου 88,00 τμ, το οποίο χρησιμοποιείται σαν χώρος ξεκούρασης λουομένων. 

Η πισίνα έχει επιφάνεια 100,00 τμ – είναι διαφορετικής επιφάνειας από την οικοδομική άδεια και βρίσκεται σε άλλη θέση (εντός του ετέρου μεταξύ των δύο συνενωμένων οικοπέδων). 

Η μακρινή εκείνη η εποχή

Τώρα πια που τα περίπτερα έχουν φτηνές, τύπου παπαράτσι, εκδόσεις περιοδικών, που τα πιεστήρια σιώπησαν, το ιλουστρασιόν κιτρινίζει και το χαρτί των εξωφύλλων ξεθωριάζει, σαν να γέρασαν μεμιάς όλα τα μοντέλα που πόζαραν κάποτε, ανέμελα και -κυρίως- ανύποπτα, κοιτώντας μέσα απ’ τον φωτογραφικό φακό τον αδυσώπητο χρόνο, τώρα πια, μπορούμε να δούμε εκείνη την εποχή της παντοδυναμίας του life style, με μια σχεδόν αντικειμενική ματιά.

Ω! Είναι πια τόσο μακρινή εκείνη η εποχή με την εμμονή στον θεό των μικρών, σινιέ πραγμάτων, στην ύλη, στα αντικείμενα, στην ομορφιά ορισμένη με νυστεριές, στην αποθέωση της εικόνας ακόμα και αν έμοιαζε εξωγήινα μεταλλαγμένη από το πολύ ρετούς, με μια υπόσχεση ονείρου και μια πλήρη ελευθερία σε γραφή και θεματολογία, που όμως, άφησε τους θεμελιωτές της, όπως τον Αντώνη Λυμπέρη, στην χάρτινη κατάρρευση των μεγάλων τίτλων της!

Είναι 1988, ένας αιώνας πίσω, όταν ο αθλητικός και πάντα κομψός Αντώνης Λυμπέρης, στα 34 χρόνια του, κυκλοφορεί το αντρικό περιοδικό «Status» και κάνει εκδοτικό σουξέ. 

Η μεταπολίτευση είναι παρελθόν και οι 30άρηδες της εποχής ασχολούνται με το ποιο αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο και σύμβολο επιτυχίας, πώς ντύνεται ο καριερίστας, τι πούρα καπνίζει, ποια μάρκα ουίσκι είναι πιο σπάνια, ποια είναι τα 10 πράγματα που πρέπει να κάνεις στο σεξ πριν τα 40 και ποιες είναι οι ωραιότερες Ελληνίδες, με αλφαβητική σειρά.

Ο Αντώνης Λυμπέρης για 32 χρόνια εκδότης, ήταν πάντα το αντίπαλο δέος από τον πιο προβεβλημένο, συζητημένο και σταρ Πέτρο Κωστόπουλο, αλλά μαζί όρισαν μια εποχή αβάσταχτης ελαφρότητας του εθνικού μας «είναι». 

Έβγαλε το πρώτο περιοδικό του από αγάπη για το surf, του οποίου υπήρξε φανατικός, και μεγάλωσε σε ένα μικρό διαμερισματάκι στην πλατεία Βικτωρίας.

Σπούδασε φωτογραφία στην Κολονία και σκηνοθεσία στο Μόναχο. Στο εκδοτικό του αποκορύφωμα έβγαζε τα «Status», «Εγώ», «Vogue», «Men’s Health», «Hello», «7 Μέρες TV», «Life & Style», στο σύνολο 55 τίτλους εμπορικότατους και δραστηριότητα σε 5 χώρες, Ελλάδα, Κύπρο, Ρωσία, Βουλγαρία, Ρουμανία.

Δεινός surfer και κολλημένος με το άθλημα, θα γράψει το βιβλίο «Το γουιντσέρφινγκ» με δικά του κείμενα και πραγματικά αξιόλογες και προχωρημένες για την εποχή φωτογραφίες. Σε έναν αγώνα surf στις Μπαχάμες κάποιος Γερμανός εκδότης θα του προτείνει να βγάλει ένα δικό του περιοδικό στην Ελλάδα για το surf.

Με χρηματοδότηση 20.000 δραχμών από τους γονείς του έφτιαξε στη δεκαετία του ’80 το «Surf and Ski». 

Συνέχισε βγάζοντας μαζί με τον Δημήτρη Κωνσταντάρα το «Κόσμος του τένις», αλλά και μόνος του τα «Κόσμος του Video» και «Πλεύση».

Αντώνης Λυμπέρης και Έλενα Μακρή

 

Ζωή σαν Ωνάσης ή «Φωνάσης»

Στα lifestyle περιοδικά του, διευθύντρια γίνεται η σύζυγός του, Έλενα Μακρή, που πριν ήταν εργαζόμενη στα έντυπά του ως στιλίστρια και από το 1993 ως υπεύθυνη μόδας όλου του ομίλου, ενώ στο παρελθόν της είχε σημειώσει επιτυχία στο στάιλινγκ δουλεύοντας στη «Λάμψη» του Φώσκολου.

Της έκανε πρόταση γάμου στη Νέα Υόρκη. Παντρεύτηκαν με μια πολυτελέστατη δεξίωση και εκείνη φορούσε ένα πανάκριβο, αξιοζήλευτο νυφικό της φημισμένης Vera Wang. 

Ο Αντώνης και η Έλενα Λυμπέρη απέκτησαν ένα γωνιακό σπίτι στο καλύτερο σημείο στο Κεφαλάρι, με πισίνα τεράστια φυσικά, έναν κήπο όλο μανόλιες και πολλά έργα τέχνης να κοσμούν τον χώρο του.

Στο γραφείο του Αντώνη Λυμπέρη δέσποζε ένα τεράστιο γλυπτό από τον Δάκη Ιωάννου με το έμβλημα του θεού Άρη, πάνω ακριβώς απ’ τη θέση της πολυθρόνας του και του κεφαλιού. Έχοντας ένα αυτοκρατορικό σπίτι απέκτησαν άλλες τρεις βίλες στη Μύκονο και ένα 20μετρο σκάφος, ενώ ταξίδευαν πολυτελώς και ντύνονταν ακόμα πολυτελέστερα. 

Το μικρό γραφειάκι στη πλατεία Βικτωρίας, είχε γίνει ένα τεράστιο κτίριο, με αίθριο στη μέση, ρεστοράν για τους εργαζομένους και έπιπλα σινιέ, στο Κορωπί.

Εργαζόμενοι στον όμιλο Λυμπέρη που τον τελευταίο καιρό έβλεπαν τις αποδοχές τους συνεχώς να συρρικνώνονται και να φτάνουν να τους χρωστάνε τουλάχιστον τέσσερις μήνες, ορκίζονται πως την εποχή της αυτοκρατορίας του lifestyle στη χώρα το ζευγάρι γευμάτιζε τα μεσημέρια στην εταιρία εδέσματα από την Φιλιππινέζα μαγείρισσά του, με δύο ζευγάρια σερβίτσια Hermes που είχε αγοράσει ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό και κόστιζαν κοντά στα 70.000 ευρώ, αλλά στους ίδιους απαγόρευαν να φέρουν το ταπεινό ταπεράκι τους από το σπίτι, διότι θα λερώνονταν οι πολυτελείς και ντιζαϊνάτες κατασκευές του κτηρίου!

Ναύλωναν ιδιωτικά αεροπλάνα για την επιστροφή τους απ’ τη Μύκονο, για να μη περιμένουν στις ουρές με τους υπόλοιπους, είχαν μπάτλερ με λιβρέα όπως βλέπουμε στις ταινίες να συμβαίνει, σε κάτι Εγγλέζους λόρδους!

Δόθηκε δουλειά σε εκατοντάδες ανθρώπους και αναδείχθηκε καλλιτεχνικό δυναμικό σε φωτογράφους, εικαστικούς, γραφίστες, συγγραφείς, φυσικά δημοσιογράφους, ακόμα και αν τους επέτρεπαν να κάνουν μέχρι 3 τσιγάρα τη μέρα λείποντας απ’ την εργασία τους, αλλιώς υπήρχε δυσφορία, όπως επίσης και για το αν παρέμειναν πολύ ώρα στο καφέ του ισογείου!

Και ταξίδια μαγικά, παρατεταμένα καλοκαίρια, πάρτι ανέμελα και πλουσιοπάροχα με αυστηρή επιλογή καλεσμένων, σινιέ πάντα ντυσίματα, ορδές από βοηθούς με καταγωγή από τι Φιλιππίνες, δείπνα σε πολυτελή ρεστοράν, βραβευμένα και φημισμένα, όπου ο λογαριασμός στο τέλος, έφτανε σε τιμή ικανή να αγοράσεις δυάρι στα Πετράλωνα.

Οι εργαζόμενοι ονόμαζαν τον Αντώνη Λυμπέρη «Φωνάση» -εκ του του faux και του Ωνάση- λόγω της αδυναμίας του στα ωραία πράγματα και στις απολαύσεις της ζωής, ενώ το άλλο του μισό, η κυρία Έλενα Λυμπέρη, δεν έκρυβε πως είναι μέγιστη θαυμάστρια της Άννα Γουίντουρ, της σιδεράς κυρίας της Vogue, τη βιβλίο της μόδας, που στην εγχώρια βαλκάνια εκδοχή της είχε αναλάβει η ίδια να μας συστήσει.

Ακόμα θυμόμαστε άλλωστε, το πρώτο ελληνικό τεύχος του φημισμένου περιοδικού να κυκλοφορεί με ένα ανεκδιήγητο εξώφυλλο, όπου ένα ανεμοδαρμένο μοντέλο, ντυμένο φυσικά σινιέ, κρατούσε το κοντάρι από μια ελληνική σημαία, με τον τίτλο 

«Επιτέλους Ελληνίδα»! Ως και αποκριάτικη στολή είχε γίνει τότε, το εν λόγω εξώφυλλο, κλέβοντας τις εντυπώσεις! 

Η Έλενα Λυμπέρη, όπως και ο σύζυγος της είχε τεράστια αδυναμία στο να παρακολουθεί κατά πόδας τη μόδα και να αγαπά τα ωραία, μοναδικά αντικείμενα. 

Οι άνθρωποι της δικαιολογούσαν την εμμονή της με το ότι ως διευθύντρια της Vogue έπρεπε να υποστηρίζει με το πλέον δαπανηρό και μοντέρνο ντύσιμο το περιοδικό. 

Το γεγονός πάντως παραμένει πως η εκδότρια έχει μια γκαρνταρόμπα που πιθανόν ούτε η Τζάκι Ωνάση να απέκτησε ποτέ και είναι αν μη τι άλλο, αξιοζήλευτη για το καλό και δαπανηρό της γούστο…

Αντώνης Λυμπέρης και Έλενα Μακρή

Η αρχή του τέλους

Κατακλυσμιαία η καταστροφή! Θύματά της; Οι εκατοντάδες εργαζόμενοι! Και φυσικά οι εκδότες που πίστεψαν πως πάει η υπόθεση Upper East Side στο Μανχάταν – Μπέβερλι Χιλς – Νέο Ηράκλειο – Κορωπί! Η φούσκα έσκασε λερώνοντας με χρησιμοποιημένα μπουγαδόνερα όλους όσοι ασχοληθούν με το life style τύπο και όχι μόνο, στην Ελλάδα.

Η ανάπτυξη έγινε πλάνη η σκληρή πραγματικότητα έφτασε μαζί με το «pay day».

Τα ΄χουμε πει και πιο πάνω και τα λέμε ξανά. 

Τραπεζικός δανεισμός υπέρογκος, έξοδα για μεγαλεπήβολους τίτλους και φωτογραφίσεις ή αποστολές, η δραματική μείωση της διαφήμισης, η πτώση των πωλήσεων, η μη προσαρμογή των εκδοτών στα νέα δεδομένα και η αδυναμία να προβλέψουν το τι έρχεται οικονομικά, ποντάροντας στην αιωνία καλή τους τύχη, προκάλεσε την κατάρρευση.

Ο Αντώνης Λυμπέρης σφράγισε μια εποχή με εκδόσεις φωτογραφικά άψογες, σωστά ελληνικά, υψηλή αισθητική, σε μια αγορά μικρή και με ένα κοινό που καλούνταν να επιβιώσει και όχι να καταναλώσει τις μεγάλες φίρμες και τα προϊόντα δια ολίγους! Στον όμιλο, αρχίζει η γνωστή ιστορία ζωής για πολλούς από μας.

Μειώσεις, καθυστερήσεις στις πληρωμές, μεγάλα προβλήματα σε ρευστό, μη καταβολή δώρων και υποχρεωτικών επιδομάτων! Πράγμα που στη ζωή των απλών εργαζομένων σημαίνει κομμένο ρεύμα και εξώσεις ή χρέη σε εφορίες, ταμεία, τράπεζες και αγώνα για επιβίωση. Δικαστήρια. 

Ατελέσφορη προσπάθεια σωτηρίας.

Κάποτε η διάδοχος εταιρία της «Εκδόσεων Λυμπέρης» -η «Alpha Editions ΑΕ»- υποχρεώθηκε δικαστικά να καταβάλλει στους συντάκτες και τους εργαζόμενους στο διαφημιστικό τμήμα των, τις δεδουλευμένες αποδοχές που είχε παραλείψει να τους καταβάλει για το διάστημα πριν από την κατάρρευση του Ομίλου.

Το ποσό που αναλογεί για το χρονικό διάστημα από το καλοκαίρι του 2012 μέχρι τον Νοέμβριο του ιδίου έτους, μαζί με την αναλογία του δώρου Χριστουγέννων, άγγιζε τις 700.000 ευρώ. 

Τελικά ο Αντώνης Λυμπέρης δημοσιοποίησε το κλείσιμο της εταιρίας του με μια συγκινησιακά φορτισμένη επιστολή που -ανάμεσα σε άλλα- ανέφερε:

«Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και για εμάς σήμερα, Τετάρτη 7 Νοεμβρίου του 2012, σας ανακοινώνω ότι πέθανε. Πέθανε παίρνοντας μαζί της τους κόπους και τα όνειρα 32 ετών. Σταθήκαμε όλοι στο ύψος μας, παλέψαμε, επιμείναμε, προσπαθήσαμε. Δεν χάσαμε. Δεν ήταν μια μάχη, αλλά ένας άνισος, ατέρμων, καταδικασμένος και προδομένος αγώνας ενάντια στην παράνοια και το παράλογο που διακατέχει πλέον τη χώρα μας».

Η Λυμπέρης Εκδοτική, ύστερα από πολύ πόνο, οδύνη, δικαστήρια, ανέχεια για τους εργαζόμενους της, παύει να υπάρχει. Οι τίτλοι, όσοι επιτρεπόταν από τους ξένους εκδοτικούς οίκους, εκχωρούνται. Μαζί με τα περιοδικά του Λυμπέρη, μετά από αυτά του Κωστοπούλου, κλείνει και ένας κύκλος ελαφρότητας, αποθέωσης των υλικών πραγμάτων και επιβολής μιας εξουσίας και μόνον, αυτή της εικόνας.

Η Έλενα Λυμπέρη παραμένει για ένα διάστημα, ως σύμβουλος έκδοσης ή εκδότρια – διευθύντρια, σε κάποια από τα περιοδικά που έχουν ενταχθεί σε άλλες εκδοτικές επιχειρήσεις. Λίγα χρονιά αργότερα, εκείνη σχεδιάζει τα δικιά της πια φίνα, είναι αλήθεια, ρούχα και κοσμήματα και έχει ένα κατάστημα στη Μύκονο, σε σημείο –φιλέτο, με υψηλότατο νοίκι και κόστος συντήρησης.

Για λίγο, το ζεύγος Λυμπέρη συνεχίζει να μένει στα πολυτελή του σπίτια σε Κεφαλάρι και Μύκονο, να κάνει τα εξωτικά του ταξίδια στο εξωτερικό ανεβάζοντας φωτογραφίες στα social media απ’ τη γλυκιά ζωή, να απολαμβάνει ιδιωτικότητα με σκάφη σε απάτητες παραλίες του Αιγαίου.

Σιγά σιγά ο Αντώνης Λυμπέρης, ο αυτοδημιούργητος, ο ορμητικός, ο φωτογράφος με το καλλιτεχνικό βλέμμα, απέφευγε έκθεση ή να μπλέκεται το όνομα του στο δημόσιο λόγο, εκτός από κάποιες μηνύσεις, κυρίως σε sites για δημοσιεύματα που θεωρούσε πως τον πρόσβαλαν και τον συκοφαντούσαν.

 

Η βίλα στο Κεφαλάρι και τα εξώδικα της Έλενας Λυμπέρη

Το φθινόπωρο του 2017 η πολυτελέστατη βίλα του ζεύγους Λυμπέρη, των 1000 τετραγωνικών στο Κεφαλάρι ετοιμαζόταν να βγει σε πλειστηριασμό από την Eurobank, στο Ειρηνοδικείο Αμαρουσίου, με αρχική αξία τα 4.489.434 ευρώ, όταν η διαδικασία αναβλήθηκε, γιατί ο Αντώνης Λυμπέρης έκανε ανακοπή επικαλούμενος το πάγωμα των περιουσιακών στοιχείων του από την Αρχή Καταπολέμησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες.

Τα χρέη του Αντώνη Λυμπέρη ξεπερνούν τα 13 εκατ. ευρώ σε Δημόσιο, ΙΚΑ τράπεζες και τέως συνεργάτες, όπως ο Παύλος Εμμανουήλ. 

Εντύπωση είχε τότε προκαλέσει πως η κυρία Λυμπέρη προειδοποιούσε με εξώδικα, πέντε συγκεκριμένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, μεταξύ αυτών -και γιατί να το κρύψομε άλλωστε- και το mononews.gr πως:

«Σήμερα, 20.10.2017 και ενώ ευρισκόμουν εντός της οικίας μου και ειδικότερα στο κήπο που περιβάλει την πισίνα της οικίας μου, αντιλήφθηκα ένα τηλεκατευθυνόμενο drone, πλήρως εξοπλισμένο με κάμερα λήψεως φωτογραφιών και κάμερα λήξεως βίντεο να ίπταται του χώρο της πισίνας μου και να λαμβάνει φωτογραφίες τόσο εμού, όσο και της οικίας μου…».

Οι δημοσιογράφοι τότε είχαμε σταθεί στα «οικία», ο «κήπος», η «πισίνα»! Από άλλες εποχές, εκείνες, τις απατηλές που λέγαμε, οι λέξεις! 

Την ίδια ώρα που οικογένειες ζουν σε δυάρια με κομμένο το ρεύμα απ’ την ΔΕΗ με υπερτιμημένο το αγαθό σαν κόσμημα βασιλείων και που τα σπίτια των φτωχών για κάτι μικροχρέη βγαίνουν σε ανεμπόδιστους, άκαρδους πλειστηριασμούς.

Με το πέρασμα του χρόνου, βέβαια, όλοι κατανοούμε πως κάθε ζωή έχει φυσικά μετεωρισμούς, δισταγμούς, διαψεύσεις και μικρούς θριάμβους, με την ευτυχία σε τεύχη υποσχέσεων, αλλά τα κείμενα δεν προλαβαίνουν τις αποχρώσεις, άρα δεν δικαιούνται να χρωματίζουν ανθρώπους, που και για αυτούς η απώλεια στέκεται οδυνηρή, όλων όσων είχαν συνηθίσει ως δεδομένα και κατακτημένα. Τότε το οικογενειακό σπίτι σώθηκε. 

Όμως είχαν και άλλες δίκες και άλλες κατασχέσεις μπροστά τους…

Έλενα Μακρή-Λυμπέρη και Αντώνης Λυμπέρης

Μα καλά, σε πόσους χρωστάει: Τον κυνηγάνε 10 δανειστές 

Σύμφωνα με το Πιστοποιητικό Υποθηκών και Κατασχέσεων του κ. Σεραφείμ Δημόπουλου, Προϊσταμένου του Υποθηκοφυλακείου Κηφισιάς, στο ακίνητο, επί του οποίου επεβλήθη η αναγκαστική κατάσχεση,  και κατά του Αντώνιου Λυμπέρη του Παναγιώτη και της Φωτεινής, φαίνονται υφιστάμενα τα παρακάτω βάρη: 

  1. Εγγραφή προσημείωσης υποθήκης υπέρ της ανώνυμης τραπεζικής εταιρείας με την επωνυμία «Τράπεζα Γιούρομπανκ Εργκαζίας» για ποσόν εννέα εκατομμυρίων εξακοσίων χιλιάδων ευρώ (9.600.000,00 €).
  2. Εγγραφή Υποθήκης υπέρ Ελληνικού Δημοσίου, για ποσόν ενός εκατομμυρίου διακοσίων δεκαεπτά χιλιάδων επτακοσίων εβδομήντα ευρώ και δώδεκα λεπτών (1.217.770,12 €)
  3. Εγγραφή αναγκαστικής κατάσχεσης υπέρ του Παύλου – Αντωνίου Εμμανουήλ του Γεωργίου, για ποσόν δεκαπέντε χιλιάδων εξακοσίων εβδομήντα εννέα ευρώ και σαράντα λεπτών (15.679,40 €).
  4. Εγγραφή Αναγγελίας υπέρ της ανώνυμης τραπεζικής εταιρείας με την επωνυμία «ΑΛΦΑ ΜΠΑΝΚ Α.Ε.», κατά του Αντωνίου Λυμπέρη του Παναγιώτη και της Φωτεινής, για ποσόν εκατόν πενήντα χιλιάδων ευρώ (150.000,00 €), εγγραφείσα την 28η/04/2014.
  5. Εγγραφή Δήλωσης Συνεχίσεως Πλειστηριασμού υπέρ της ανώνυμης τραπεζικής εταιρείας με την επωνυμία «ΑΛΦΑ ΜΠΑΝΚ Α.Ε.», για ποσόν εκατόν πενήντα χιλιάδων ευρώ (150.000,00 €), εγγραφείσα την 06η/03/2015. 
  6. Εγγραφή αναγκαστικής κατάσχεσης υπέρ Α ́ Ταμείου Ι.Κ.Α. Αθηνών, για ποσόν τετρακοσίων εξήντα τριών χιλιάδων τριακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και είκοσι πέντε λεπτών (463.358,25 €), εγγραφείσα την 11η/03/2013, εν τόμω 24 και αυξ. αριθμό 114.
  7. Εγγραφή αναγκαστικής κατάσχεσης υπέρ Α ́ Ταμείου Ι.Κ.Α. Αθηνών, κατά του Αντωνίου Λυμπέρη του Παναγιώτη και της Φωτεινής, για ποσόν εκατόν ογδόντα τριών χιλιάδων διακοσίων σαράντα επτά ευρώ και δεκαοκτώ λεπτών (183.247,18 €), εγγραφείσα την 17η/04/2013.
  8. Εγγραφή αναγκαστικής κατάσχεσης υπέρ Α ́ Ταμείου Ι.Κ.Α. Αθηνών, κατά του Αντωνίου Λυμπέρη του Παναγιώτη και της Φωτεινής, για ποσόν διακοσίων εξήντα τριών χιλιάδων επτακοσίων εξήντα δύο ευρώ και ενενήντα επτά λεπτών (263.762,97 €), εγγραφείσα την 29η/04/2013.
  9. Εγγραφή αναγκαστικής κατάσχεσης υπέρ Δ.Ο.Υ. ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΧΓΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, για ποσόν ενός εκατομμυρίου διακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων εννιακοσίων ενός ευρώ και ενός λεπτού (1.258.901,01 €), εγγραφείσα την 22η/11/2013. 
  10. 10.Εγγραφή αναγκαστικής κατάσχεσης υπέρ Δ.Ο.Υ. Κηφισιάς, κατά του Αντωνίου Λυμπέρη του Παναγιώτη και της Φωτεινής, για ποσόν διακοσίων πενήντα τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων ενενήντα ενός ευρώ και ενός λεπτού (254.591,01 €), εγγραφείσα την 29η/10/2014, εν τόμω 26 και αυξ. αριθμό 17. 

 

Ματαιότητα ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότητα

«Kαι o ήλιος ανατέλλει, και o ήλιος δύει· και σπεύδει στον τόπo απ’ όπου ανέτειλε. O άνεμος πηγαίνει πρoς τον νότo, και επιστρέφει πρoς τον βορρά· o άνεμος, περιστρεφόμενoς, πηγαίνει ακατάπαυστα, και επάνω στους κύκλους του ο άνεμος επανέρχεται. Όλοι οι ποταμοί πηγαίνουν στη θάλασσα, και η θάλασσα ποτέ δεν γεμίζει· στον τόπο όπου ρέουν οι ποταμοί, εκεί επιστρέφουν πάλι για να ξανακυλήσουν», λέει ο Εκκλησιαστής, γιος του Δαβίδ, απ’ τις αρχαίες γραφές, πριν βροντοφωνάξει το «ματαιότητα ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότητα».

Ναι, αλλά όσο διαρκεί είναι, η άτιμη, απόλαυση…

Αντώνης Λυμπέρης
Έλενα Μακρή-Λυμπέρη και Αντώνης Λυμπέρης

της Αλεξάνδρας Τσόλκα

Πηγή:mononews.gr

Comment here

shares