ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Lidl: Έκτακτη ανακοίνωση – Κλείνει κατάστημα

Το κλείσιμο καταστήματος στα Άνω Πατήσια, λόγω κρούσματος κορωνοϊού, ανακοίνωσε το μεσημέρι της Παρασκευής η διοίκηση της Lidl Ελλάς. Το επιβεβαιωμένο περιστατικό αφορά εργαζόμενο του σούπερ-μάρκετ, το οποίο βρίσκεται στη λεωφόρο Πατησίων 318-320.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των Lidl για το κλείσιμο του καταστήματος

Για τη Lidl Ελλάς η υγεία και η ασφάλεια των εργαζόμενων και των καταναλωτών συνιστά απόλυτη προτεραιότητα.

Στο πλαίσιο της απόλυτης διαφάνειας, η εταιρία ενημερώνει ότι λόγω επιβεβαιωμένου κρούσματος κορωνοϊού Covid-19 ενός από τους εργαζομένους στο κατάστημα Άνω Πατησίων και συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Πατησίων 318-320, το κατάστημα έχει αναστείλει προσωρινά τη λειτουργία του ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες σε συνεννόηση με τον ΕΟΔΥ.

Θα διενεργηθεί απολύμανση σε όλους τους χώρους του καταστήματος από εξειδικευμένη εταιρία, ώστε να δοθεί το πιστοποιητικό απολύμανσης, ενώ θα πεταχτούν όλα τα φρέσκα προϊόντα καθώς και τα προϊόντα αρτοποιείου έψησης (bake off) και θα αντικατασταθούν με νέα μετά την απολύμανση.

Όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι θα υποβληθούν σε μοριακό τεστ ανίχνευσης κορωνοϊού Covid-19 και θα ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ τόσο σε περίπτωση θετικού όσο και αρνητικού αποτελέσματος, ενώ το κατάστημα θα επαναλειτουργήσει με νέο προσωπικό.

Για όσο διάστημα το κατάστημα παραμείνει κλειστό, οι πελάτες της περιοχής θα μπορούν να εξυπηρετούνται από το κατάστημα Άνω Πατησίων, στην οδό Ανθυπολοχαγού Ρεγγούκου 12.

H Lidl Ελλάς διαβεβαιώνει τους εργαζομένους και τους καταναλωτές ότι θα συνεχίσει να τηρεί τα υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας εφαρμόζοντας αυστηρά όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα και μέτρα ασφάλειας βάσει των υποδείξεων των αρμόδιων αρχών αλλά και της πιστοποίησης Covid Shield από τον φορέα TÜV. Να σημειώσουμε πως η Lidl ταράζει τα νερά της αγοράς. Ανακοίνωσαν δυο νέες ατρόμητες συνεργασίες

Έκτακτο παράρτημα από τα Lidl – Καταναλωτές προσοχή αν λάβετε αυτό το email

Μεγάλη προσοχή εφιστά η εταιρεία Lidl στους καταναλωτές της! Κυκλοφορεί και διαδίδεται ένα email που μπορεί να σας βάλει σε μεγάλους μπελάδες! Ενημερωθείτε με το παρακάτω έκτακτο παράρτημα!

Σύμφωνα με το thessaliaeconomy, οργανωμένο κύκλωμα εξαπάτησης ελληνικών επιχειρήσεων αποκάλυψε με δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Bright Special Lighting, Νίκος Βασιλείου. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι “πριν από μερικές εβδομάδες δεχτήκαμε μέσω e-mail παραγγελίες προϊόντων από διεύθυνση, που αντιστοιχούσε στον…υπεύθυνο προμηθειών του γαλλικού κολοσσού Vinci.

Στο e-mail αυτό υπήρχε σφραγίδα της Vinci και στοιχεία του στελέχους, το οποίο επιβεβαιωνόταν και από μία αναζήτηση στο… Google”. Η ελληνική εταιρεία ζήτησε στοιχεία τραπεζών για να προχωρήσει την παραγγελία και της έδωσε λογαριασμούς σε…επτά τράπεζες. Τα προϊόντα θα έπρεπε, βάσει της παραγγελίας, να παραδοθούν σε ένα μεγάλο project, που ετοιμάζουν στον Τάμεση, στο Λονδίνο. Και η εξόφληση της παραγγελίας θα γινόταν μετά την παράδοση.

Ήθελε περίπου ένα μήνα να ετοιμαστεί η παραγγελία, ωστόσο μετά από 15 ημέρες ήρθε ένα e-mail στην Bright από την… Lidl France, η οποία ζητούσε κάποια φωτιστικά. “Κάναμε τις προσφορές μας και εκείνοι μας έκαναν μία παραγγελία ύψους 300.000 ευρώ. Και το συγκεκριμένο στέλεχος της Lidl το αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο και βρήκαμε όντως ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόσωπο, με συνεντεύξεις στο youtube κ.ο.κ.”, τόνισε ο κ. Βασιλείου, ο οποίος πρόσθεσε ότι “μας ενημέρωσαν, ωστόσο, ότι είχε πάρει τα δικαιώματα στην Αγγλία και ήθελε να παραδώσουμε τα εμπορεύματα εκεί. Τότε, πονηρευτήκαμε και σκεφτήκαμε ότι δεν μπορεί να είναι σύμπτωση και οι δύο γαλλικές εταιρείες να θέλουν παράδοση στην…Αγγλία και το κυριότερο χωρίς προκαταβολή”.

Ακόμη, προξένησε εντύπωση στα στελέχη της Bright πως από την πλευρά της Lidl γίνονταν συνεχόμενες παραγγελίες (π.χ. 70.000, 70.000 και 100.000 ευρώ) για προϊόντα, που δεν είχαν δει σε κάποιο δείγμα. Τότε, αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται για απάτη, αφού, όπως ανέφερε ο Νίκος Βασιλείου, “καλέσαμε στη Lidl France και μας επιβεβαίωσαν ότι είναι αληθινά τα στοιχεία, που τους δώσαμε για το στέλεχός τους, ωστόσο εκείνο δεν γνώριζε καν το συγκεκριμένο θέμα! Την ίδια απάντηση λάβαμε και από τη Vinci France, η οποία μάλιστα παραδέχτηκε ότι και άλλες επιχειρήσεις έχουν αναφέρει παρόμοια περιστατικά, επιβεβαιώνοντας δηλαδή ότι πρόκειται για οργανωμένο κύκλωμα, που κάνει τέτοιες απάτες”.

Πώς έγινε η απάτη;

Κατά κανόνα, ελληνική παραγωγική ή εμπορική εταιρεία λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από πρόσωπο φερόμενο ως αγοραστή μεγάλης αλυσίδας λιανικού ή χονδρικού εμπορίου, με το οποίο εκδηλώνει, συνήθως επείγον, ενδιαφέρον παραγγελίας. Στόχος είναι είτε η απόκτηση και μη εξόφληση της παραγγελίας, είτε η απόσπαση των προσωπικών ή οικονομικών δεδομένων του συνομιλητή του.

Ο αποστολέας του μηνύματος συνήθως χρησιμοποιεί παραπλανητική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που παραπέμπει, αλλά δεν αντιστοιχεί στο πραγματικό domain name της επιχείρησης, της οποίας την επωνυμία καταχράται.

Συνήθως στα e-mail, που στέλνει ο φερόμενος αγοραστής, εμφανίζει μόνο κινητό τηλέφωνο στα στοιχεία επικοινωνίας του, το οποίο δεν είθισται, τουλάχιστον μεταξύ αγοραστών μεγάλων επιχειρήσεων, όπως και η γλώσσα-σύνταξη-γραμματική, που χρησιμοποιεί, να μην είναι η αναμενόμενη από υπάλληλο μεγάλης εταιρείας. Μιας και αναφερθήκαμε στα Lidl, δείτε εδώ μια σούπερ συνεργασία που έκανε.

Πηγή:youweekly.gr

Comment here

shares