Τα τελευταία χρόνια το dress code έχει αλλάξει και πλέον χαρακτηρίζεται από μία πιο χαλαρή διάθεση όπως επίσης και από πιο sportive γραμμές. Αυτή η αλλαγή, ή μάλλον η μετατόπιση της προτίμησης των καταναλωτών, ονομάστηκε «athleisure» και είναι το style που αντιπροσωπεύει δύο γενιές, την Gen Z και τους millenials. Σε αυτή τη μετατόπιση προσαρμόζονται και μεγάλοι οίκοι μόδας κυκλοφορώντας κομμάτια που ασπάζονται την athleisure «φιλοσοφία» με αποτέλεσμα να βλέπουν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται και τα κομμάτια τους να γίνονται «iconic».

Σε αυτό το πλαίσιο και ο γαλλικός οίκος μόδας Kenzo, που ανήκει στον luxury Όμιλο LVMH, παρουσίασε τη νέα sport συλλογή του, που θα περιέχει και streetwear κομμάτια. Η Kenzo Sport συλλογή συνοδεύεται και από την αντίστοιχη διαφημιστική καμπάνια, αλλά και την αποκάλυψη του λογότυπου «X» που θα χαρακτηρίζει τη σειρά.  Η συλλογή προσφέρει αθλητικά κομμάτια και αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες με unisex ωστόσο δυνατότητες. Bomber jackets, T-shirts, φόρμες και hoodies ξεχωρίζουν στις πρώτες φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα στον επίσημο λογαριασμό στο Instagram του Kenzo, ενώ από τις αντιδράσεις της fashion κοινότητας φαίνεται πως θα γίνει ανάρπαστη.

Παράλληλα, στην ανακοίνωση του γαλλικού fashion label αναφέρεται πως «η συλλογή περιλαμβάνει κομμάτια με δυνατά graphic σχέδια, και στα οποία τα υλικά έχουν δουλευτεί με τρόπο που να συνδυάζουν άνεση και style», ακριβώς δηλαδή όσα ζητά σήμερα το καταναλωτικό κοινό. O καλλιτεχνικός διευθυντής Felipe Oliveira Baptista δανείστηκε την έμπνευσή του για την Kenzo Sport από «την κίνηση και την προστασία», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση, «ενώ η επιλογή του logo ‘Χ’ έρχεται να υπογραμμίσει τη μοναδική της ταυτότητα».

Η συλλογή Kenzo Sport διατίθεται online στον επίσημο ιστότοπο του fashion brand Kenzo.com, ενώ θα είναι διαθέσιμη και στα καταστήματα του.

Πηγή:portraits.gr

About Post Author

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours