Νίκος Γαλανός: Ο διαχρονικός ζεν πρεμιέ, ο καυγάς με την Αλίκη και ο γάμος στα 73 του με 43χρονη καλλονή

Ο Νίκος Γαλανός, με πραγματικό όνομα Νίκος Σαπωνός, είναι ένας από τους «ζεν πρεμιέ» ηθοποιούς του Ελληνικού Κινηματογράφου και θεάτρου.

Γράφει η Έπη Τρίμη

Ο δημοφιλής ηθοποιός γεννήθηκε το 1946. Κράμα ταλέντου, γοητείας, φυσικότητας και έντονης εκφραστικότητας, έφτιαξε ένα διαχρονικό προφίλ, που φροντίζει μέχρι σήμερα να φέρνει στις μνήμες μας την περίοδο της μεγάλης ακμής του Ελληνικού Κινηματογράφου.

Ξεκίνησε την καριέρα του τη δεκαετία του 1960 ενώ έγινε αρκετά γνωστός στις αρχές της δεκαετίας του 1970 με πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου.

Ο  Νίκος Γαλανός, το 2019 ντύθηκε και πάλι γαμπρός

Αν και τον χωρίζουν 30 χρόνια με την σύντροφό του Έλενα Σαγανά, αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο για εκείνους ώστε να δεθούν με τα ιερά δεσμά του γάμου.

«Έχω παντρευτεί δύο φορές κι έχω χωρίσει είχε πει ο Νίκος Γαλανός. Ο γάμος δεν μου πάει καθόλου. Δεν μου έχει λείψει να έχω ένα παιδί. Δεν έπιασα ποτέ τον εαυτό μου να σκέφτεται «να είχα οικογένεια και να μεγαλώνω παιδιά». Πάντα μου άρεσε να ήμουν ελεύθερος κι έτσι να λειτουργώ, όπως μου έρχεται, χωρίς υποχρεώσεις».

Η 43χρονη μελαχρινή καλλονή Έλενα Σαγανά αποτελεί το «λι­μάνι» του, αφού με την αφοσίωση και την αγάπη της τον κάνει να αισθάνεται απόλυτα ευτυχισμένος.

Εκτός από την εντυπωσιακή της εμφάνιση, ο Νίκος Γαλα­νός γοητεύτηκε και από τη δυναμική προσωπικότητά της. Η καλλονή άρχισε, σύμφωνα με πληροφορίες να εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και στη συνέχεια έγινε σύμβουλος πωλήσεων πολυτελών καινούργιων οχημάτων.

Το γεγονός μάλιστα ότι έχει καταφέρει να σημειώσει επιτυχία στο ανδοκρατούμενο αυτό επάγγελμα δείχνει το πείσμα και την αποφασιστικότητα της. Στοιχεία που δεν αφή­νουν ασυγκίνητο τον 73χρονο ηθοποιό.

Μετά από πέντε περίπου χρό­νια σχέσης, η ιδέα του να ανταλλάξουν όρκους παντοτινής αγάπης είναι κάτι που τριγυρνά όλο και πιο έντονα στο μυαλό τους, παρότι ξέρουν ότι ένας γάμος δεν έχει να προσδώσει τίποτα περισσότερο στην καθημερινότητα τους.

«Ο έρωτας είναι κινητήριος δύναμη στα πάντα. Είναι η αρχή και το φινάλε…Χωρίς έρωτα δεν μπορεί κανείς να ζήσει. Όταν κάποιος είναι ερωτευμένος είναι διαφορετικός, φωτεινός, όμορφος, ζει, μιλάει με τους ανθρώπους. Ένας άνθρωπος χωρίς έρωτα είναι κατσούφης, περίεργος, δύσκολος. Με τον έρωτα λάμπεις», είχε πει ο ηθοποιός σε συνέντευξη του.

Επαγγελματική πορεία

Έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο το 1962 ερμηνεύοντας ένα μικρό ρόλο στην ταινία “Οργή”. Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Κωστή Μιχαηλίδη, ενώ έκανε το θεατρικό του ντεμπούτο παίζοντας μαζί με την Τζένη Καρέζη στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Την ίδια περίοδο συμμετείχε και στις ταινίες “Κραυγή”(1964), “Τα δάκρυα μου είναι καυτά”(1964), “Ο Ουρανοκατέβατος”(1965), “Η λεωφόρος του μίσους”(1968), “Πανικός”(1969) και “Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα”(1969).

Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 πρωταγωνίστησε μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία “Ένα αστείο κορίτσι” στο ρόλο του Αλέκου Βενιέρη γινόμενος ευρέως γνωστός ενώ ακολούθησαν κι άλλοι πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε ταινίες. Κάποιες από τις πιο γνωστές είναι “Ορατότης μηδέν”(1970), “Ο Αστραπόγιαννος”(1970), “Η Αλίκη Δικτάτωρ”(1972) ενώ η ταινία “Η αμαρτία της ομορφιάς” το 1972 σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Ακόμη το 1974 έκανε το τηλεοπτικό του ντεμπούτο μέσω της σειράς “Οι Δίκαιοι” ακολουθώντας πρωταγωνιστικοί ρόλοι στις σειρές “Το Ταξίδι”, “Έρωτας και Επανάσταση”, “Η μάχη των πελαργών”, “Οι φρουροί της Αχαΐας” και άλλες.

Στην ιδιωτική τηλεόραση έχει εμφανιστεί στις σειρές “Το Τραστ”(1990-1991), “Ανατολικός Άνεμος”(1991-1992), “Η Ελίζα και οι άλλοι”(1993), “Χαραυγή”(1994-1995), “Έκπτωτος Άγγελος”(1997-1998), “Το κλειδί”(1999-2001), “Μη μου λες αντίο”(2004-2005), “Απαγορευμένη Αγάπη”(2005-2006), “Ένας Μήνας και κάτι”(2007-2008), “Κλεμμένα Όνειρα”(2011-2012) και “9 Μήνες”(2015-2017).

Ο άγνωστος καυγάς με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Ο Νίκος Γαλανός είχε πει σ συνέντευξή του: «Με την Αλίκη Βουγιουκλάκη κάναμε 4-5 ταινίες και αρκετά θεατρικά, είχαμε μια πολύ όμορφη σχέση. Μετά από κάποια χρόνια που η Αλίκη αποφάσισε να αλλάξει παρτενέρ και να μην παίζει με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, ήταν αναμενόμενο ότι όποιος πήγαινε μοιραία θα ακολουθούσε ένα έτσι γκελ στον πολύ κόσμο. Της Αλίκης της άρεσε να φλερτάρει με όλο τον κόσμο. Ήταν ένας άνθρωπος που τη γέμιζε αυτό, της πήγαινε. Όπως της άρεσε το χειροκρότημα, ήθελε να είναι επιθυμητή. Και το θεωρώ πολύ φυσιολογικό για κάθε γυναίκα και για κάθε άντρα. Δεν υπήρξαμε ποτέ ζευγάρι, μείναμε φίλοι. Δεθήκαμε πολύ με την Αλίκη, υπήρξε αληθινή φιλία μεταξύ μας. Εγώ σεβάστηκα την Αλίκη ακόμα και μετά τον θάνατό της. Δεν θα έλεγα ποτέ τίποτα για κανέναν άνθρωπο.

Όταν έπαιζα στην “Ιστορία του Ιρκούτσκ” με τον Καζάκο και την Καρέζη, στην Τζένη μιλούσα στον πληθυντικό. Με την Αλίκη Βουγιουκλάκη υπήρξε αυτή η χημεία στην πρώτη μας συνεργασία, στο “Ένα αστείο κορίτσι”, αλλά συγχρόνως υπήρχε και μια κόντρα περίεργη. Από την πρώτη στιγμή μιλάγαμε Αλίκη Νίκο, στον ενικό, αφού η Αλίκη σου έδινε μια άμεση οικειότητα. Οπότε, μια μέρα, σε ένα γύρισμα, μου λέει “να σε ρωτήσω κάτι, στην Τζένη μιλάς στον ενικό ή στον πληθυντικό;”. Όπα, λέω, κάτι δεν πάει καλά εδώ. Της λέω “να σας πω, κυρία Βουγιουκλάκη…” και μου απαντάει “όχι, εμένα δεν με πειράζει, δικαίωμά σου. Εμείς συνεργαζόμαστε εδώ, εκεί στο θέατρο είσαι με την Τζένη”.

Της είπα ότι “τις περισσότερες φορές της μιλάω στον πληθυντικό, αλλά αν θέλετε σας μιλάω και εσάς στον πληθυντικό, δεν έχω κανένα πρόβλημα”. Και τσακωθήκαμε σε σημείο να έχουμε σκηνές ερωτικές μετά κι εγώ να είμαι στο κυρία Βουγιουκλάκη. Μέχρι που μετά από 3-4 γυρίσματα, ξέσπασε, με έβρισε και ηρεμήσαμε», είχε πει  ο Νίκος Γαλανός για την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

“Είχα καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στην υγεία της Αλίκης Βουγιουκλάκη”

«Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν προχωρημένος άνθρωπος και καθόλου συντηρητική. Παίζαμε μαζί στην Μελωδία της Ευτυχίας. Είχα καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στην υγεία της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Υπήρχαν δύο φανερά σημάδια κάποιες φορές δεν μπορούσε να τραγουδήσει, δεν είχε δυνάμεις και το δεύτερο ήταν που της κρατούσα το χέρι στην σκηνή και το χέρι είχε γίνει χεράκι. Είχα και ένα προαίσθημα ότι κάτι δεν πάει καλά. Πήγαμε μαζί σε ένα διαγνωστικό κέντρο και έτσι ξεκίνησαν τα πράγματα. Έγιναν οι πρώτες εξετάσεις και είδαν κάποια πράγματα», είχε πει χαρακτηριστικά ο Νίκος Γαλανός.

Πηγή:enimerotiko.gr

 

About Post Author

+ There are no comments

Add yours